زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : sevda

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ معمولا بعد از اعلام نتایج نهایی این آزمون انجام میشه و داوطلبایی که شرایط ثبت نام رو داشته باشن می تونن در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، وارد سایت azmoon.org بشن و انتخاباشون رو تو فرم اینترنتی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت وارد کنن. 

 

 

سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، برای تکمیل کردن ظرفیت های خالی رشته محل های با آزمون واحدهای دانشگاه ازاد ، تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد رو بین داوطلبای شرکت کننده تو کنکور سراسری همون سال برگزار می کنه و علاوه بر فرصت دوباره داوطلبان ، صندلی های خالی خودش رو تکمیل می کنه .

داوطلبا بعد از شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد ،باید وارد سایت azmoon.org بشن و دفترچه تکمیل ظرفیت ازاد رو دانلود و بر اساس تراز و رتبه کارنامه کنکور سراسری خودشون ، مجدد انتخاب هاشون رو اولویت بندی و تو فرم اینترنتی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت وارد کنن . در ادامه این مقاله درباره زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ توضیح دادیم .

 

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

هر سال ، زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج نهایی از طرف سایت سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد  اطلاع رسانی میشه و داوطلبایی که شرایط شرکت در این فرایند رو دارن می تونن با ورود به سایت azmoon .org برای ثبت نام تکمیل ظرفیت اقدام کنن .

سال گذشته به دلیلی تعویق در زمان برگزاری کنکور، مهلت تکمیل ظرفیت آزاد اواخر بهمن ماه بود اما چون هنوز اخبار قطعی در مورد زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد ۱۴۰۰ منتشر نشده ، به داوطلبا پیشنهاد میکنیم که عضو کانال تلگرامی کنکور سراسری تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه خبری در این خصوص اعلام شد مطلع بشن.

 

 

به محض اینکه زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 آغاز بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

اگه می خواین ثبت نام تکمیل ظرفیتن دانشگاه آزاد رو کامل انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید :  تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

اگه جزو اون دسته از داوطلبایی هستین که تو کنکور سراسری شرکت کردین ، سر جلسه آزمون حضور داشتین و تو کارنامتون کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه ازاد رو دارین در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 می تونین در تکمیل ظرفیت شرکت کنین .

 

یه نکته ای که خیلی مهمه اینه که کسایی که میخوان تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد شرکت کنن حتما باید شرایط گفته شده رو داشته باشن . البته این نکته رو در نظر داشته باشین که در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبولی قبلی شما در این دانشگاه لغو میشه .

 

اگه می خواین از جزئیات دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت آزاد مطلع بشین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد


کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ پاسخ بدن، شما می تونین از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسان در ارتباط باشین .


سوالات متداول


1- ✔️ تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چه زمانی آغاز میشه ؟

✔️ همونطور که در این مقاله توضیح دادیم زمان دقیق از تکمیل ظرفیت بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور می باشد که زمان دقیق در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام میشه که لینک ورود به سایت رو در این مقاله گذاشتیم .

3- ✔️ چه کسایی می تونن در تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد شرکت کنن ؟  

✔️ کسایی که تو کنکور سراسری امسال شرکت کرده باشن می تونن در تکمیل ظرفیت شرکت کنن که بقیه شرایط لازم برای شرکت در تکمیل ظرفیت در این مقاله گفته شده .

منبع : زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: